Írj nekünk!

Várunk bármilyen a magyar egészségüggyel kapcsolatos sztorit, képet stb..

Küldd el saját történetedet!

Ébresztő

 

Sziasztok!


Speciális helyen dolgozom, nem részletezném, a lényeg, hogy vonzza a hülyéket. Az ápolók közül is...


Szép lassan majd eszembe jutnak az idióta sztorik, mert bőven van belőlük. Elsőnek jöjjön Hajnalkáé, akit nem véletlenül Hanyattkának becéztünk.

 


Kora reggel ébresztettük középsúlyos értelmi fogyatékos betegünket, hogy kimossuk az éjszakai pisiből, friss, ropogós ágyneműt tegyünk alá. Kolleganőm ezt a következőképp tette:


- Na Janika, ébresztő, fel! A Hajnal ágyat bont neked!


Szerintetek aznap tudtam még dolgozni vagy csak röhögtem?

 

A blog ötlete jó, sok sikert! Dániel.

 

 

Ismersz jobb sztorit is? Küldd el nekünk!

 

szerintünk: (0/5)
-/+: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://eu-fobia.blog.hu/api/trackback/id/tr901191687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ardanasz 2009.06.18. 09:07:45

LOL Ez jó :) Erősen emlékeztet Hajnalka az én egyik kolléganőmre. De rajta inkább sírni lehetett... :D

arrogáns kolléganő 2009.06.19. 18:10:11

Ez nagyon jó! Egy ilyen beszólás után én is végig nevettem volna az egész műszakot :-D

süti beállítások módosítása